Virtualni ured

PREMIUM adresa u našoj ponudi je u centru grada Zagreba na Trgu Ante Starčevića i to za samo 440 EUR + PDV godišnje*.

Više informacija o ovoj posebnoj ponudi pogledajte u nastavku.


Ukupna cijena

za 12 mjeseci

Uključen poštanski sandučić

Adresa za preuzimanje pošte iz osobnog sandučića

Godišnji obračun najma



Uključeno prosljeđivanje pošte na e-mail

Uključen broj stranica primljene pošte mjesečno


DODATNE OPCIJE

Cijena dodatne skenirane stranice nakon ugovorenog maksimuma

Mogućnost prosljeđivanja zaprimljene pošte

Način ugovaranja usluge prosljeđivanja


Cijena prosljeđivanja do 50 g

Mogućnost ugovaranja prioritetnog rukovanja poštom

Cijena usluge prioritetnog rukovanja poštom

Godišnji trošak sljedeće godine bez dodatnih opcija

jednokratno plaćanje

PDV uključen u sve cijene

Trg Ante Starčevića, Zagreb

godišnje plaćanje najma

550

 EUR ukupni trošak prve godine

Ulica Ivana Meštrovića 35

30

Dodatne opcije - nisu obavezne


0,13 EUR

mjesečno

150 EUR godišnje

450 EUR

550 EUR

Ul. Ivana Meštrovića, Sesvete

petogodišnje plaćanje najma

125

EUR ukupni trošak godišnje

Ulica Ivana Meštrovića 35

30

Dodatne opcije - nisu obavezne

0,13 EUR

mjesečno

150 EUR godišnje

165 EUR

Plaća se  625 EUR-a svakih 5 godina

Ul. Ivana Meštrovića, Sesvete

godišnje plaćanje najma

200

EUR ukupni trošak prve godine

Ulica Ivana Meštrovića 35

30

Dodatne opcije - nisu obavezne

0,13 EUR

mjesečno

150 EUR godišnje 

165 EUR

200 EUR

Pricing Table

U našoj poslovnici možete platiti karticama na rate – Diners Club 2-36 rata,  Maestro, Mastercard i Visa MBnet kartica  2-6 rata.

Jednokratno plaćanje karticam Diners Club i Discover, Maestro, Mastercard i Visa karticama svih izdavatelja.

Potrebna Vam je adresa za prijavu trgovačkog društva?

Virtualni ured za 160 EUR + PDV godišnje je ono što tražite. Za trgovačka društva kojima je potrebna poslovna adresa za prijavu društva u Poreznoj upravi, ali za njihov poslovni koncept prostor nije potreban. Jednostavnije Vam je unajmiti adresu za primanje pošte i registraciju poslovnog prostora. Za Vas smo uveli uslugu najma poslovne adrese.

Virtualni ured

Usluga uključuje primanje pošte koja se otvara, skenira i šalje na prethodno dogovoreni e-mail. Usluga ne uključuje kataloge, letke i pomotivne materijale. Prekomjerno primanje pošte kod poslovnih modela koji se baziraju na primanju i slanju pošte nisu uključeni u cijenu. Normalan obim primanja pošte i računa bio bi do 30 pošiljki u kalendarskom mjesecu.

Uz ugovor od pet godina cijena usluge je 100 EUR godišnje, a za godišnji ugovor cijena je 160 EUR godišnje. Cijene su bez PDV-a.

Cijena je uistinu godišnja, za punih 12 mjeseci od dana potpisa Ugovora.

Trebam li virtualni ured?

Virtualni ured, tj. najam poslovne adrese ili najam adrese za registraciju trgovačkog društva praktična je usluga iz više razloga.

Prvi i najčešći razlog je da ne želite kućnu adresu vezati uz firmu. Drugi česti razlog je da nemate vlastiti prostor u Republici Hrvatskoj u kojem možete registrirati društvo. Zna se dogoditi da ste registrirali poslovnu adresu, a od vlasnika ili suvlasnika prostora ne možete dobiti suglasnost za najam prostora. I u tom slučaju je ovo usluga za Vas.

Usluga uz virtualni ured – individualni poštanski sandučić

U cijenu je uključen i poštanski sandučić. Želite doći do svoje pošte u bilo kojem trenutku? Imate i svoj sandučić.
Što to zapravo znači?
To znači da će pošta koja dolazi na Vašu firmu doći u naš zajednički sandučić. Nakon što poštu otvorimo, skeniramo i Vama pošaljemo na e-mail presliku, istu ćemo spremiti u Vaš individualni poštanski sandučić.
Ova usluga je uistinu praktična jer Vam osigurava pristup pošti u bilo kojem trenutku te ne trebate čekati i dogovarati preuzimanje.

Kakav je postupak? Gdje započeti?

Ako se odlučite na našu uslugu najma poslovne adrese, javite nam se na kontakt telefon +385 1 7701 859 ili na naš kontakt obrazac u kontakt izborniku.

Za početak nam je potrebna Vaša e-mail adresa kako bi Vam poslali ponudu za najam. Navedite želite li ugovor na jednu godinu (160 EUR + PDV) ili na pet godina (500 EUR + PDV) te podatke potrebne za izradu suglasnosti za registriranje društva na našoj adresi koja će Vam biti potrebna za registraciju. Podaci potrebni za izradu suglasnosti su Vaše ime, prezime, OIB i adresa prebivališta.

Nakon što zaprimimo Vašu uplatu na e-mail adresu poslat ćemo Vam račun za uplaćeni predujam i suglasnost.

Naša najpovoljnija adresa na koju prijavljujete trgovačko društvo je Ulica Ivana Meštrovića 35, Sesvete.

Kada Trgovački sud u Zagrebu upiše trgovačko društvo i javni bilježnik javi da je dobio rješenje, izradite pečat. Pečat će Vam trebati iako postoje pravilnici i zakoni koji propisuju da se više ne koristi. Koristi se. Porezna uprava Vam neće prihvatiti ugovore bez pečata, a susretat ćete se i dalje s partnerima koji će tražiti pečat.

Adresa za primanje pošte je Ulica Ivana Meštrovića 35, 10040 Sesvete.

Kada imate sve spremno, javite nam se i mi ćemo pripremiti ugovor.

S ugovorom o najmu i ostalom dokumentacijom idete u Poreznu upravu. U Poreznoj upravi će tražiti da im date ugovor o najmu i ugovor o pružanju knjigovodstvenih usluga.

Porezna uprava kojoj će pripadati Vaše društvo je na adresi Trg Dragutina Domjanića 4, 10360, Sesvete.

PREMIUM adresa u našoj ponudi je u centru grada Zagreba i to za samo 440 EUR + PDV godišnje.

Od 2021. godine uz našu prvu adresu u Sesvetama nudimo Vam i premium adresu u samom centru grada Zagreba. Adresa na Trgu Ante Starčevića je smještena uz Glavni kolodvor i Importanne centar. Cijena premium adrese je 440 EUR + PDV.

Za poreznu upravu morate imati pripremljenu dokumentaciju:

1. Prijava činjenica bitnih za oporezivanje_Pravilnik o provedbi OPZ-a,
2. Preslika Rješenja Trgovačkog suda u Zagrebu,
3. Preslika Obavijesti Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u,
4. Preslika ugovora o obavljanju knjigovodstvenih usluga,
5. Preslika ugovora o otvaranju poslovnog računa s potpisnim kartonom,
6. Izjavu o početku obavljanja poslovne aktivnosti,
7. Izjavu o tome ima li pravna osoba zaposlenih,
8. Ugovor o najmu,
9. Ukoliko želite ući odmah u sustav PDV-a ispunite i Obrazac P-PDV 1 – prijava u sustav PDVa,
10. Društva koja ne žele ući u sustav PDV-a, a žele poslovat s društvima iz EU, trebaju ispuniti Obrazac P-PDV – prijava za PDVID broj. Zaokružite samo točku 4.,
11. Potvrdu o socijalnom osiguranju za osobu ovlaštenu za zastupanje – za
stranca iz države u kojoj je rezident (A1). Više o potvrdi A1 možete pronaći klikom na više o A1, a gdje možete izvaditi A1 potvrdu možete pronaći klikom na više.

Uplatite predujam kreditnom ili debitnom karticom odmah


Uplatite predujam od 160 EUR + PDV (200 EUR) za jednu godinu odmah klikom na “KUPI SADA” kako bi dobili suglasnost već danas.


Uplatite predujam od 500 EUR + PDV (625 EUR) za pet godina odmah klikom na “KUPI SADA” kako bi dobili suglasnost već danas.


Uplatite predujam od 440 EUR + PDV (550 EUR) za jednu godinu na našoj premium adresi u centru Zagreba odmah klikom na “KUPI SADA” kako bi dobili suglasnost već danas.


Prijavili ste društvo na našu adresu bez suglasnosti?

Ukoliko ste registrirali društvo bez suglasnosti na našoj adresi, molimo Vas da nam se javite. Kada Vaša registracija bude vidljiva, moramo izdati račun. Ukoliko račun ne bude plaćen u roku od 14 dana od dana izdavanja, izdajemo opomenu i šaljemo ju na adresu direktora.
Ukoliko u roku od 30 dana od dana registriranja društva ne bude potpisan ugovor niti račun plaćen pokrenut ćemo prisilnu naplatu računa.
Troškovi slanja opomene su 20 EUR + PDV.

Izbjegnite dodatne troškove i javite nam se na vrijeme. Naša obveza nastaje u trenutku pružanja usluge, a to je trenutak registracije društva. Vaša obveza nastaje u istom trenutku.


Što kada Vam istekne ugovor?

Kada Vam istekne ugovor ponudit ćemo Vam potpisivanje novog ugovora za naredni period od godine dana. Ukoliko želite promijeniti sjedište, molim o Vas da promjenu napravite prije isteka ugovora.
Ukoliko u roku od 30 dana od dana isteka ugovora ne potpišete ugovor za novi vremenski period ili ne promijenite sjedište na drugu adresu, mi ćemo naplatiti naknadu za sjedište na našoj adresi te Vam poslati račun. Naknada za korištenje naše adrese za sjedište firme bez ugovorenih dodatnih usluga je 50 EUR + PDV te uslugu od 70 EUR + PDV za uslugu vraćanja pošte pošiljatelju.  Ova cijena podrazumijeva samo korištenje adrese bez usluge zaprimanja pošte i/ili drugih usluga koje ugovorene usluge uključuju. Pošta koja Vam dođe nakon isteka ugovra, vraćat će se pošiljatelju. Također, ukoliko je Vaša usluga uključivala korištenje sandučića za koji ste dobili ključ koji niste vratili nakon isteka ugovora u roku od mjesec dana, naplatit ćemo i naknadu za izradu novog ključa u iznosu od 20 EUR + PDV.

S obzirom da je iznos neproduženja ugovora nakon istega grace perioda do 140 EUR + PDV, a što je skoro kao godišnja naknada od 160 + PDV, predlažemo Vam da odaberete opciju produženja ugovora ili preseljenja.

NOVO: Najam dvorane za sastanke za korisnike usluge Virtualni ured

Našim korisnicima nudimo i mogućnost najma dvorane za sastanke sa 16 sjedećih mjesta i projektorom, platnom i svom opremom potrebnom za prezentaciju i/ili sastanak.

Od 1. siječnja 2021. Porezna uprava uvodi novu mjeru “Prvi posjet” gdje će porezni inspektori u posjeti poreznom obvezniku obavljati poslove provjere te poslove ostalih činjenica bitnih za oporezivanje kao što su :

– nadzor
– procjena gospodarske snage novog poduzetnika
– povremena provjera podataka radi ažuriranja poreznih evidencija
– prikupljanje podataka bitnih za oporezivanje provjerom ili nadzorom na terenu
– praćenje fizičkih i pravnih osoba i njihov status obveznika poreza na dohodak ili dobit
– praćenje poduzetnika koji ostvaruje dohodak od najma i dohodak od iznajmljivanje stanova, soba i postelja putnicima i turistima
– praćenje obveznika koji ostvaruju poticaje od poljoprivrede i šumarstva
– sudjelovanje u akcijama nadzora fiskalizacija

Prvi posjet poreznom obvezniku primjenjuje se kod novoosnovanih poreznih obveznika nakon upisa u RPO, ali prema potrebi obavljat će se i periodične provjere promjene podataka bitnih za ažuriranje poreznih registra.

S obzirom da trgovačka društva koja kod nas registriraju sjedište imaju zakupljenu samo adresu za registraciju sjedišta, a ne i uredski prostor, mogu kod nas zakupiti i dvoranu za sastanak za “Prvi posjet”. Kako većina novih firmi koje se kod nas registriraju zbog specifičnosti svog poslovanja nemaju u najmu drugi prostor, mogu iskoristiti najma dvorane po posebnoj cijeni od 12 EUR + PDV po satu, a na uslugu dezinfekcije i čišćenja prostora nakon sastanka u vrijednosti od 12 EUR + PDV poklanjamo besplatno.
Ukoliko ste zainteresirani za ovu uslugu, nazovite nas i dogovorite okvirni termin te isti potvrdite s inspektorom Porezne uprave. Termini u kojima možete zakupiti dvoranu su radnim danom od 10 do 15 sati, no svakako prije s nama provjerite.

Za najam dvorane možete provjeriti slobodne termine i registrirati ih na adresi https://web.facebook.com/Eduinus . Za registraciju termina u popodnevnim satima izvan našeg redovnog radnog vremena slobodno nas nazovite.

Pridružite se brojnim trgovačkim društvima koja su odabrala našu adresu za svoje sjedište